aku pergi meninggalkan EMPIRES FYVER


di sini aku ingin memberi pesanan ....
kepade sume ahli EMPIRES FYVER aku minx maaf klu aku ade buat salah dkt korng .. ape yg korng ckp psal aku , tego aku , aku tark pnh amek ati ... mcm mne pon korng ckp aku ni .. aku ttp anggap korng membe aku .. aku nak korng tau yg aku sayang korng ... nnti aku darh tak de , korng jge diri lek lok .. blaja rjn2 ... ingt mase dpn ... korng msh muda . blm terlmbt nak buat nk fikir dlu sblm buat sesuatu perkare .. aku sayang korng .. aku kat sini sentiase ingt korng , sentiase sayang kn korng .. korng yg terbaek bagi aku .. hm . fieda ..... aku tak pnh lpe kenangan kite dkt rmh aku ... beli maggi mkn kat rmh aku , buat video ... lpak same2 , sumpah aku rindu saat tu ... aku rndu time kite dkt bagan lalang ... tls nme dkt pasir . haha .. happy nye mse tu ... aku pon dah dkt perempuan bukit kuda , aku tak boleh nak patah balik pegi SMK SHAHBANDARAYA , semua nye darh terlmbt ... anis , kau larh satu2 membe aku dari kecik main same2 berpisah utk beberape tahun , bertemu semula di SMK SHAHBANDARAYA di pertengahan tahun kini kite berpisah semula , ini semua sbb aku mengundur kn diri terlebih dahulu .. aku akan rindu kau , aku akan sayang kau sampai bile2 ... kau minat zizan , aku akan sntiase ingat .. kau ske lgu die SELAMAT TINGGAL , klu blh , skrng ni aku nak nyanyi kan utk kau ... kau dgr ea ? ehem ehem , 

Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini

Ok dah memang
Bukan mudah untuk ku menerima hakikat
Dalam hidup ini sentiasa ku tersekat
Apa yang ku harapkan
Kasih sayang yang suci murni
Tetapi semuanya hilang setelah kau pergi
Dulu hari-hari ku berwarna warni
Kini kian mendung
Ia tinggal satu memori
Jangan jangan lepaskan genggamanku ini
Hidupku hanya bermakna jika kau di sini
Mana janji mana erti
Kenapa gembiraku kini menjadi sepi
Musnah segala apa yang ku impikan
Tetapi ku tetap tabah
Kerana Tuhan yang menentukan
Kau tetap pergi apakan daya
Walaupun ku telah mencuba sedaya upaya
Ku harapkan ini sesuatu yang kekal
Namun ku terpaksa melepaskanmu baby
Selamat tinggal
Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini

Tiada ertinya kau tinggalkan aku
Sedangkan teramat ku mengasihi dirimu
Cuba ingat semua yang kita pernah lalui
Sayang bukalah fikiranmu kembali
Ku tak mahu hidup tanpamu di sisi
Hanya kau seorang yang pernah aku kasihi
Jangan pergi jangan pergi
Jangan tinggalkan aku begini
Jika aku yang engkau cintai
Kenapa semua ini
Kenapa semua ini
Mengapa semua ini
Jika aku yang kau cinta
Mengapa semua ini
Kenapa semua jadi begini
Kenapa mengapa
Jangan pergi jangan pergi
Jangan tinggalkan aku begini
Selamat tinggal kawanku (usah pergi)
Tak mudah aku pergi (jangan biarkan ku menderita)
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini (aku sentiasa di dalam dada kamu sayang)
Walau ku pergi sayangku (usah pergi)
Dalam jiwaku ini
Kaulah cintaku yang kekal
Selamat tinggal
Jangan biarkan ku menderita di sini
Jangan biarkan ku tersiksa di sini sayang
Selamat tinggal kawanku (usah pergi)
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini (aku sentiasa di dalam dada kamu sayang)
Walau ku pergi sayangku (jangan pergi)
Dalam jiwaku ini
Kaulah cintaku yang kekal
Selamat tinggal
Aku menyintai dirimu sayang
Jangan biarkan aku sendiri di sini sayang
Kaulah cintaku yang kekal
Selamat tinggalhehe, sori tak sedap , haha ... nonosenses je aku ni ... paan , lpas ni kau darh tak lh dgr huruf S aku lgi ... sbb aku darh bejahuan dgn kau .. kau jge anis ye .. sayang kau ... miss u ... ahdah , nnti aku kite dah jarang nak menggile lgi , sbb aku darh tak de dgn kau .. klu ade pon time kat rmh kau or aku .. tpi tak sme mse kite glak2 dkt skola , jgn risau ... aku still ingt kenangan kite ... emy , aku tak kn pnh lpe yg org akn ckp yg kite ni TWIN , haha .. pape pon aku sayang kau , miss u .... hai paey , aku rndu nak gadoh dgn kau time form 1 dlu ... aku minx maaf ye .. hehe... miss u mok , ily ... fieza ... hai , kau jge paey aku keyh , aku sayang kau ... eycah .. hehe .. tembam kau .. comel , aku ske ... nnti aku akn rndu suare kau yg merdu and serak2 tu hehe .. aku akn rindu kau ... ily ... ikin .. hehe , nak thu tak .. kau ni baek ... aku ske cari kau gelak .. comel sgt2 ... haaa ... barl .. hoi2 , hehe ... nnti kau jge emey keyh , hehe .. aku gurau je ... hope kau apie dgn org yg kau sayang ... ily larh ... putri ... hehe .. aku ske cari kau gelak . hehe , comel .. tpi bile kau mara .. aku tkot gile . haha .. miss u pendek . pndk2 kau , kau comel .. papa .. hoi si tinggi .. aku sayang kau , ily .. haha take care tau sayang... jge azza oke ... memey ,,, haha . weyh , aku rndu kau , kau jge sim aku leklok .. pape text aku oke . sayang kau .. intan , take care kat sane ... slalu apie oke . miss u .. and the last one .. nazatul liya nor hizam ... (azza lu'lu) hehe , kau jage diri baek2 .. don't noty2 oke . blaja rajin2 .. aku sayang kau ... ape pon yg kau kate aku ,  maki aku , bnci aku .. marah aku .. aku ttp anggap kau kwn aku ... krm slm kat maman .. hehe .... gurau je ... hope kau apie dgn yg tersyg .. miss u azza ... luv u azza .. mmuahx ...
weyh korng , i tok korng , 
mmmmmmmmuuuuuuuaaaaaaaahhhhhhhhhx . ILOVEYOUIMISSYOU . 
haha ... ingt pesan aku jage diri baek2 .. aku sayang korng .. jgn lpe aku ... jgn lpe kenangan kite bersame , sbb aku slalu ingt  kenangan kite ... maaf kn segale kesalahan aku kat korng ... halal kn segale mkn minum aku , klu aku ade berhutang dgn korng .. insyaallah , klu ade duet aku baya .. klu tak .. halal kn je la .. hehe ....
SELAMAT TINGGAL EMPIRES FYVER
SELAMAT TINGGAL SHAHBANDARAYA 
SELAMAT TINGGAL KAWAN-KAWAN YANG LAIN

I'M COMING SMK PEREMPUAN BUKIT KUDA </3

No comments:

Post a Comment